sobota, 31 maja 2014

Zawieszam na Czas Nieokreślony

Nie wiem, czy kogoś to jeszcze interesuje… No nieważne, tak dla własnego spokoju, opowiem Wam poruszającą historię.

Pewnego dnia wyśniłam sobie cudowną, doskonałą postać, no i koniecznie chciałam nazwać kogoś „Lejn”, bo mi się spodobało. I tak narodził się w mojej głowie pan Lejn Darks.

Żeby było więcej postaci, dorobiłam do niego uroczego elfa, dla którego imienia przez kilka godzin szukałam w encyklopedii roślin domowych (autor: Nico Vermeulen). W końcu nazwałam go po prostu Rinril, bo nic nie mogłam znaleźć.

No a potem wymyśliłam sobie resztę postaci.

I to był mój błąd- zaczynanie opowieści od tworzenia bohaterów. Nie miałam niczego prócz nich. Żadnego pomysłu, żadnej fabuły, no ale oczywiście, że musiałam coś napisać, bo obsada bardzo mi się spodobała. Stwierdziłam, że coś się wymyśli w trakcie.

A jednak. Nie wymyśliłam niczego.

Tak czasem bywa, może była to kiepska decyzja z mojej strony. Z ciężkim sercem przerywam to opowiadanie, bo naprawdę mam słabość do tego, co już udało mi się wymyślić. Mam tyle zapisanych scen, tyle chęci, ale nic więcej, a samymi zapychaczami czegoś sensownego nie stworzę.

I tak będę myśleć nad fabułą, może coś się w końcu ruszy i aktywuję blog.

Póki co, życzę wam wszystkiego dobrego, miłych wakacji, żebyście mieli coś lepszego do roboty niż czytanie moich wypocin, żebyście robili coś ciekawego. No i tyle. Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Dziękujemy i nawzajem. A zawieszenie bloga uczcijmy minutą ciszy! Mam nadzieję, że teraz autorka znajdzie czas by w pełni poświęcić się drugiemu opowiadaniu na czym skorzysta ona i czytelnicy.

    Pozdrawiam,
    ~M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bede czekal az znowu aktywujesz bloga. Licze na Ciebie! Uwielbiam to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawiedziona jestem, dalej będę zaglądać aż autor się zmiłuje nad moją ciekawością.

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam na pierwszym to zaglądam na drugi dalej zawieszony ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako cicha fanka Twoich opowiadań czuje się w obowiązku przekazać ci tą wiadomość. Prosiłbym aby przekazywać ją dalej na inne blogi o tematyce Yaoi, slash czy inne +18. Dbajmy o naszych kochanych autorów i znajomych http://pclab.pl/news62208.html
    Bardzo ważna zmiana w polityce Google która tylko wszystko utrudni, ale co zrobić, nic co dobre nie trwa wiecznie.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorki za bałagan, ale potrzebuję pilnie kontaktu z Tobą.

    OdpowiedzUsuń